گزارش عملکرد دی ماه ۱۳۹۴ مرکز

۲۹ دی ۱۳۹۴ | ۱۳:۱۳ کد : ۲۲۳۷ رویدادها
تعداد بازدید:۵۷۹
گزارش عملکرد دی ماه ۱۳۹۴ مرکز

اقدامات در حوزه مرکز رایانه، انفورماتیک و اطلاع‌رسانی

رئیس مرکز رایانه، انفورماتیک و اطلاع‌رسانی دانشگاه طی گزارشی از نصب نرم‌افزار MATLAB باقابلیت موازی‌سازی بر روی ابررایانه دانشگاه و تهیه فایل راهنمای نحوه اتصال به ابررایانه و ارسال آن به اعضاء محترم هیأت علمی دانشگاه جهت بهره‌برداری از ابررایانه دانشگاه خبر داد. دکتر علی محمد فتوحی گفت: نصب سایر نرم‌افزارهای کاربردی موردنیاز پژوهشگران داخل و خارج دانشگاه بر روی ابررایانه در حال اجرا می‌باشد.

وی افزود: پروژه طراحی سامانه وب‌سایت اعضاء هیأت علمی دانشگاه، صفحه شخصی و پورتال مربوط به آن، به پایان رسیده است و فایل راهنما جهت کمک به فرایند به‌روزرسانی محتوای وب سایت اساتید، به ایشان ارسال گردیده است.

 رئیس مرکز رایانه، انفورماتیک و اطلاع‌رسانی دانشگاه گفت: در ادامه استقرار کامل سامانه اتوماسیون اداری دانشگاه با هماهنگی امور اداری دانشگاه تعریف اکانت های کاربری اعضاء هیأت علمی، کارمندان و مدیران  واحدهای مختلف دانشگاه خاتمه یافته است.

وی افزود: برای تأمین رفاه دانشجویان ساکن خوابگاه‌های دانشجویی برادران و خواهران خارج از دانشگاه، اتصال به شبکه داخلی دانشگاه صورت گرفته است و از این ‌پس امکان بهره‌مندی دانشجویان ساکن این خوابگاه‌ها از اینترنت دانشگاه فراهم می باشد.

رئیس مرکز رایانه، انفورماتیک و اطلاع‌رسانی با بیان این که در بخش آموزشی دانشگاه، این مرکز اقدام به تجهیز کلاس آموزش کامپیوتری دانشگاه به پشتیبانی شبکه بی‌سیم و اینترنت کرده است اظهار داشت: سایت کامپیوتر دانشجویی دانشگاه به پرینتر پیشرفته دوروزن به‌منظور کاهش هزینه‌های پرینت دانشجویان و صرفه‌جویی در مصرف کاغذ مجهز شده است.

دکتر فتوحی تجهیز ورودی ساختمان مرکز رایانه، اتاق سرورها، مرکز ابررایانه و برخی بخش‌های باقیمانده سایت‌های دانشجویی به دوربین امنیتی و نوسازی سوئیچ‌های شبکه دانشگاه در بخش ریاست، گروه مهندسی شیمی و گروه فیزیک دانشگاه را از دیگر اقدامات اخیر این مرکز عنوان کرد.

 

 

آخرین ویرایش۲۹ دی ۱۳۹۴

نظر شما :